چگالی کلمه کلیدی یا Keyword Density
نوشته شده توسط : alipour

منظور
از چگالی کلمه و واژه کلیدی چیست؟ در این بخش از مقاله ها پباده سازی سایت قصد داریم در زمینه چگالی کلمات حساس سخن کنیم . چگالی واژه و کلمه موضوعی می باشد که سئو کاران را جذب خویش کرده می‌باشد . چگالی کلمه یعنی تمرکز کردن بر روی یک کلمه و واژه اصلی . تمرکز کردن فراوان بر روی واژه و کلمه با اهمیت و تکرار مضاعف آن سبب ساز می شود که شما توسط SEO Black Hat گوگل شناخته می گردید .

کلمه و واژه کلیدیی که شما انتخاب می نمایید قرار می‌باشد که اینترنت وبسایت شما با آن جستجو گردد . بنابراین با تکرار واژه و کلمه دارای اهمیت به شما حق تقدم بیشتری می دهد .

بنابراین یکی از موقیت های چگالی واژه و کلمه بهینه سازی آن در محتوای سایت میباشد . قبل از با صرفه سازی چگالی واژه ، کلید واژه زمینه حیث را چک نمائید تا بفهمید که مردمان از چه عبارتی برای جستجو به کار گیری می کنند .

سئو در مشهد

با رنگ دادن یا این که بولد کردن چگالی واژه حیاتی در کاغذ اهمیت دارد و موتور های جستجویآن کلمه را تشخیص می دهند، و برای وبسایت شما درجه بالا تری می دهند .

استعمال کردن از چگالی واژه و کلمه دارای اهمیت در کاغذ فی مابین 3 تا 7 واژه و کلمه می باشد و نباید اکثر از این تعداد در ورقه به کار گیری بشود .

استعمال کردن از واژه و کلمه دارای اهمیت برای سئو فعالیت زیاد اثرگذار و حیاتی است البته به کار گیری کردن بیش از حد از کلمه اساسی و تکرار بسیار آن منجر می شود که به وسیله گوگل جریمه بشوید و شما را سئو فعالیت کلاه سیاه بشناسد .

موتور های کاوش در اینترنت وب سایت ها به دنبال کلما حیاتی در محتوای وبسایت شما می باشند . کارشناسان بر این باور هستند که محتویات چگالی کلمات در وب سایت حداکثر 5% موءثر است یعنی کلمه و واژه اصلی شما در 100 کلمه 5 بار تکرار شود ، و به کار گیری متعددی از عبارات اصلی برای سئو ضرر و زیان آور می‌باشد .ابزاری که قادر است چگالی واژه و کلمه وب سایت شما را نشان بدهد Keyword Density Analyzer Toolاست که برای SEO Book فراوان دوست داستنی است .

لغات مهم شما می بایست با چگالی بخش اعظم و فونتی بزرگتر از نوشته ، قابل شناسایی باشد . چگالی متن یعنی درصد تکرار کلمه و واژه با اهمیت شما نسبت به کل عبارات کاغذ اینترنت سایتتان . این بسیار برای وب سایت شما کلیدی می باشد که چگالی کلمه ها دارای اهمیت وب سایتتان صحیح و صحیح باشد .زمانی که عبارتی در موتور جستجو سرچ میگردد ، درواقع موتور کاوش تجزیه و تحلیل می‌کند .لغت ها اضافی وعمومی و مشترک (مانند "از به در چرا چه‌طور آیا و . . . ") را حذف می نماید و نسبت به چگالی کلمه دارای اهمیت اینترنت وبسایت ها ، استفاده کننده را هدایت مینماید .

ابزار
سئو Seo – چگالی واژه و کلمه دارای اهمیت یا این که Keyword Density
با دقت به مساله ذکر گردیده ، کمپانی پباده سازی سایت اساس بر این عقیده هست که خیلی از اشخاص با این ترفند ارتقاء چگالی با هدف بهبود سکو خویش در موتور جستجو با تکرار بیش از حد لغات حساس به با صرفه سازی بیش از حد ! میرسند که فیض ای جز حذف وب سایت از درجه های خوب موتور جستجو و چه بسا توقیف دائم وب سایت ندارد .





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: